کسب درامد از طریق پاپ اپ کسب درامد از طریق پاپ اپ Untitled Document
دانلود رایگان
.:: Your Adversing Here ::.
 

بازی مــحبـوب و کــم حجــم فـوتبــال ۹۹

بازی مــحبـوب و کــم حجــم فـوتبــال ۹۹

 

دانلود بازی کم حجم فوتبال 99 پلی استیشن ، Winning Eleven 3 ، برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم و محبوب فوتبال ۹۹ پلی استیشن ، Winning Eleven 3 ، برای کامپیوتر

Winning Eleven 3 یا فوتبال ۹۹ پلی استیشن ۱ نام بازی است که تقریبا تمام افرادی که با کنسول پلی استیشن بازی کرده اند آنرا می شناسند . این بازی توسط کمپانی کونامی ساخت و منتشر شده است . یکی از عوامل محبوبیت این کمپانی همین سری بازی های Winning Eleven می باشد . در این پست برای شما کاربران کلیپ فور یو این بازی محبوب را آماده دانلود کرده ایم …

 دانلود + ادامه مطلب

 

  • نوشته : مهدی ارجمند
  • تاریخ: شنبه 24 / 2 / 1392برچسب:بازی مــحبـوب و کــم حجــم فـوتبــال ۹۹,
  • دانلود Call of Duty: Modern Warfare 3 - ندای وظیفه، جنگ مدرن 3

    دانلود Call of Duty: Modern Warfare 3 - ندای وظیفه، جنگ مدرن 3
    (91/6/21) تغییرات:

    کرک جدید Reloaded اضافه شد.
    این کرک برخی از مشکلات بازی رابرطرف کرده و یک سری تنظیمات به بازی اضافه می کند.

    پس از مدت ها انتظار بلاخره Call of Duty Modern Warfare 3 عرضه شد.این بازی توسط گروه Infinity Ward و با موتور قدرتمنده IW Engine طراحی و ساخته شده وعرضه کننده این بازی کمپانی بزرگ Activision می باشد.از قابلیت های این بازی می توان به داستان خوب بازی و همچنین قدرت تخریب بازی اشاره کرد که نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است. البته در این سبک از بازی می توان به رقیب قدرتمند این بازی یعنی Battlefield 3 اشاره کرد که هر دو بازی را می توان جزو برترین بازی های سال 2011 نام برد. در این بازی سعی شده است که تمام حرکات طبیعی به نظر برسد  به عنوان مثال وقتی تیری به شما اصابت می کند لکه های خون به صفحه مانیتور شما می پاشد که این خود یکی ازنکات جالب طراحی این بازی است

    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود رایگان بازی كامپيوتري استراتژيك Command Conquer 4: Tiberian Twilight

    یکی از زیباترین بازی استرتژیک چند سال اخیر در انتظار شماست.
    داستان Command & Conquer 4: Tiberian Twilight در سال 2062( تقریبا 15 سال بعد از اتفاقات نسخه سوم بازی یعنی Command & Conquer 3  ) آغاز می شود.دنیا در حال نابود شدن است ،ارتش اسکرین بسیار از شهرهای بزرگ و مهم را از بین برده است،نیروهای کمی در سطح دنیا باقی مانده اند از قبیل Brother Hood of Nod و GDI صلحی موقت و شکننده را برقرار کرده اما همچنان در آستانه در گیری هستند و نسل بشر در آستانه انقراض قرار گرفته است،رشد و تکامل تایبیریوم به اوج خود رسیده و در حال بلعیدن دنیاست.دنیا به ویرانه ای تاریک و وحشت انگیز تبدیل شده که امیدی به نجاتش نمانده و سرانجام  Tiberian Twilight فرا ریده تا دنیا را از چنگ مهاجان در بیاورد و اینجاست که شخصیت اصلی بازی در تمام سری ها دوباره ظهور می کند.بله درست شنیدید کین متفکر بزرگ دوباره بازگشته تا باز هم بازیبازان را مهو قابلیت ها و توانایی های خود کند.کین دوباره بازگشته تا بار دیگر رهبری نیروهای Nod را برعهده بگیرد.همان طور که اعلام شده است بالاخره معلوم خواهد شد سرنوشت کین و افکارش چه خواهد شد و. آیا باز هم در انجام ماموریت هایش موفق می وشد یا نه؟ کمی به ظاهر کین توجه کنید ببینید چه ظرافتی در طراحی آن صورت گرفته.صورتی خشن با سری بدون مو و لباس های خاصی که همیشه به تن دارد و آن نکاه متفکرانه که در تمام سری ها از آن دیدیم همه این ها عواملی است که می تواند مخاطبان بیشتری را به سوی خود بکشاند.نسخه چهارم بازی به بازار آمده است و باید دیگر با کین خداحافظی کرد چون این نسخه آخرین شماره این سری بسیار جذاب و پرطرفدار محسوب می شود و دیگر داستانی وجود ندارد که سازندگان به بهانه آن بتوانند باز هم بازی را کش بدهند و قول داده اند که پایانی شایسته و در خور این سری ارائه بدهند.
    برای دیدن ویژگی ها و عکس های زیبا بازی که طرفداران استرتژیک را کامل محو خود می کند به ادامه مطلب بروید.

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی سیمز ۳ برای کامپیوتر با لینک مستقیم – The Sims 3 Seasons

     

    دانلود بازی سیمز ۳ برای کامپیوتر با لینک مستقیم – The Sims 3 Seasons

    در این پست از وب سایت سپید دانلود نسخه ی جدید بازی جذاب و پر طرفدار Sims را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. اجازه دهید اینبار زندگی مجازی سیمز ۳ شما را همراه با فصل پاییزی همراه کند.در کنار یک اقیانوس یک روز گرم تابستان را تجربه کنید. مهارت های خود را در یک زندگی مجازی آن هم در تازه ترین نسخه سیمز ۳ محک بزنید. با قدم زدن در باران و چتر رنگارنگ یک حس رویایی را در این بازی تجربه می کنید.در هر ورژن از بازی ، ژانر این بازی به ژانر حقیقی خود نزدیک و نزدیک تر می شود.  ابزارهای زیادی نیز به بازی اضافه شده که مخصوص فصلها میباشد. اما چیزی که دراین بازی بیش از پیش به چشم می خورد بهبودی گرافیک نسبی آن است. همینطور در این نسخه شاهد ماجراها و حوادث عجیب و قریب دیگری در هر نوع شغلی میباشید مانند بشقاب پرنده ها و سفینه ها!که در نوع خودش بسیار جالب و زیبا میباشد و شما را مدتها سرگرم خواهد کرد… این بازی جذاب را هم اکنون از وب سایت سپید دانلود دریافت نمایید.

     

     

    قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن

    به دلیل بالا بودن حجم فایل ها برای اینکه نگرانی دوستان برای دانلود این مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهیداتی را وِیژه این فایل ها در نظر گرفته ایم و آن قابلیت بازیابی فایل هاست. فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی فضای اینترنت توسط تیم پشتیبانی وبسایت سپید دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

    سیستم مورد نیاز

    OS: Windows Vista/XP/2000/98/7Processor: 450 MHz Intel® Pentium® II processor

    Memory: 128 MB RAM

    HDD: 3.8GB (for base game and all expansions)

    Video Card: 4MB Video Card or greater, 16-bit Color Capable

    CD/DVD-Rom Speed: 4x

    Sound Card: DirectX 7.0 compatible

    DirectX version: DirectX 7.0

    مشخصات

    ناشر : Electronic Arts

    نام بازی : The Sims 3 Seasons

    پلتفورم : pc

    ژانر : شبیه سازی – استراتژیک

    زبان : Russian, English, Spanish, Italian, German, French

    حمایت توسط : The Sims Studio

    درجه بندی سنی : +۱۸

    قابلیت آنلاین : دارد

    حجم فایل : ۳٫۸۲۰ گیگابات – [ ۳ پارت ۱ گیگ و ۱ پارت ۸۲۰ مگابایت ]

    تاریخ انتشار : ۱۳:۰۰ – ۹۱/۰۹/۰۵

    تصویر : محیط بازی

    نویسنده : میلاد تنگستانی

    منبع : سپید دانلود ™

    راهنمای نصب

    - پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRarفایل ها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.

    - در ابتدا بازی SIMS 3 را نصب نمایید.

    - سپس اقدام به نصب بازی The Sims 3 Seasons کنید.

    - محتویات پوشه ی کرک را در GameBin کپی نمایید.توجه نمایید GameBin نسخه ی SIMS 3 مد نظر است.

     

    رمز فایل ها

    جهت سهولت شما عزیزان پسورد ندارد.

    دانلود بازی کم حجم God of War برای کامپیوتر

    http://vatandownload.com/img/dlarchive/gow.jpg

    بازی:God Of War II
    سازنده: SCEA
    ناشر:SCEA
    سبک: Action Adveture
    امتیاز از سایت های معتبر:9.7/10
    بدون شک همه شما و مخصوصا کسانی که کنسول نسل دوم شرکت سونی را دارا بوده اند تنشان به تنه خدای جنگ خورده است.نسخه سوم بازی بر روی نسل سوم کنسول سونی به تازگی وارد بازار شده وتوانسته خود رابه عنوان یکی از بزرگترین بازی ها به همگان نشان دهد.نسخه کامپیوتر خدای جنگ 2 به تازگی بر روی کامپیوتر وارد بازار شده تا قدرت این شاهکار بازی سازی را به همگان به اثبات برساند.

    داستان:
    کراتوس با وجود این که به مقام خدای جنگ دست یافته است،اما از آنجا که او یک انسان میرا بوده که با شکست  Ares به این مقام نائل آمد،لذا تمام خدایان ساکن کوه المپ به چشم تحقیر و سرزنش به او نگاه می کردند.اما کراتوس هیچ نیازی به آن ها نداشت و تمام وقت خود را بر روی زمین به لشکر اسپارتا اختصاص داده و در قساوت و خشونت حتی از Ares نیز پیشی جسته بود.لشگر اسپارتا نبرد عظیمی را آغاز کرده و در حالی که کراتوس از جایگاهش در کوه المپیوس آن ها را می کرد،شهر ها را یکی پس از دیگری به تصرف خود در می آوردد. روزی در هنگامی که کراتوس برای تصرف شهر Rhodes آماده می شد،آتنا نزد آو آمد و درخواست کرد به این نبرد خونین خاتمه دهد و کراتوس با اشاره به این مطلب که به هیچ کس نیازی ندارد او را کنار زده و رهسپار شهر Rhodes بر روی زمین می شود و به محض رسیدن به شهر همانند Ares در شهر آتن شروع به ویران و نابود ساختن جای جای شهر می کند.ناگهان آتنا در هیبت یک مرغ دریایی ظاهر شده و با استفاده از نیروی جادویی ضمن برگداندن کراتوس به اندازه سابق و گرفتن بیشتر نیروهای خدایی او،سراغ مجسمه ی غول پیکر Rhodes رفته و با جان بخشیدن به آن،مجسمه را رهسپار نبرد علیه کراتوس می کند.البته قدرت کراتوس ماورای تصور خدایان می بوده و او با وجود این که نسبت به قبل بسیار ضعیف تر شده بود،باز هم از پس این رقابت برآمده و در چند نبرد پیاپی مجسمه عظیم الجثه را شکست داد.تا این که در نبرد نهایی مقابل مجسمه قرار میگیرد.در این جا زئوس دست به یک تدبیر کارساز می زند و با فرستادنBladeOfOlympus(شمشیری که زئوس در جنگ بوسیله آن تایتان ها و کرونوس را شکست داده بود)در ظاهر سعی می کند به کراتوس کمک کند.اما قضیه چیز دیگری بود.زیرا کراتوس جهت استفاده از آن مجبور شده بود باقی مانده قدرت خدایی خود را نیز از دست داده و تمام آن قدرت ها را به شمشیر الیمپوس منتقل کند و آن را به حداکثر قدرت خود برسانــــــــــــــد.

    برای دانلود به ادامه مطلب بروید


    .: ادامه مطلب :.

    Scania Truck Driving Simulator Extended

    Scania Truck Driving Simulator Extended – آخرین محصول استودیوی بازی سازی SCS Software که در واقع یک شبیه ساز کامل از رانندگی با کامیون های و تریلرهای اسکانیا می باشد . بازی دارای دو بخش متفات است . بخش اول به شما نکات آموزنده برای رانندگی در ترافیک های سنگین و عادی را آموزش می دهد که به Driving School معروف است و تمام حرکات لازم همچون پارک صحیح ، دنده عقب و سایر نکات آموزشی مربط به این کامیون ها را به صورت تست به شما آموزش می دهد . در بخش دوم ، شما می بایست با استفاده از نکاتی که از بخش اول یاد گرفته اید ، با سایر رقبا به مسابقه بپردازید که هیجانی ترین بخش این بازی می باشد ! در این بخش از شما انتظار می رود تا بدون کوچترین خطا ، مسیرهای تعیین شده را به سلامت پشت سربگذارید . اگر به دنبال تجربه ای متفاوت از کنترل بازی ماشین های سنگین هستید ، این بازی بسیار مناسب خواهد بود .

     

    Scania Truck Driving دانلود بازي Scania Truck Driving Simulator Extended براي PC

    سیستم مورد نیاز بازی :

    OS: Windows XP/Vista/7

    CPU: Core 2 Duo 2.4 GHz

    RAM: 1 GB RAM (2 GB RAM – Vista/7)s

    Video Card: 1 GB (GeForce 450 GTS or better)s

    Sound Card: DirectX9.0c-compatible sound card

    Hard Disc: 3 GB free disk space

     

    تصاویری از محیط بازی:

    Scania Truck Driving S2 smal دانلود بازي Scania Truck Driving Simulator Extended براي PC Scania Truck Driving S1 smal دانلود بازي Scania Truck Driving Simulator Extended براي PC

    Scania Truck Driving S4 smal دانلود بازي Scania Truck Driving Simulator Extended براي PC Scania Truck Driving S3 smal دانلود بازي Scania Truck Driving Simulator Extended براي PC

     

    caution دانلود بازي Scania Truck Driving Simulator Extended براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

     

    download دانلود بازي Scania Truck Driving Simulator Extended براي PC دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

    دانلود پارت ۱ : Rapidshare  Direct Link

    دانلود پارت ۲ : Rapidshare  Direct Link

     

    دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای PC

    بازی های Arcade از جمله عنوان هایی هستند که اکثرا بدون سر و صدا عرضه می شوند و قالبا هم بازی های خوبی هستند. تا کنون بازی های Arcade زیادی در شبکه های PSN و Xbox Live قرار گرفته اند. بازی هایی که جذابیت و تجربه های بسیار متفاوتی را نسبت به سایر عنوان ها به بازیکنان انتقال می دهند. از جدیدترین این بازی های می توان به بازی LIMBO ساخته استودیوی دانمارکی PlayDead اشاره کرد که به تازگی برای PC عرضه شده است. جو کلی بازی از رنگ های سیاه و سفید و خاکستری تشکیل شده است و همین مسئله محیط بازی را بسیار مرموز، اسرار آمیز و نو آورانه کرده است، به طوری که نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. این بازی یک عنوان Platformer دو بعدی است و از همین رو بسیار ساده و جذاب نیز به نظر می رسد.

     

    Limbo cover دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای PC

     

    مشکلات رایج:

    ۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

    ۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

     

    password دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای PCپسورد فایل: www.downloadha.com

    download دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای PC لینک دانلود – 70.5 مگابایت | لینک کمکی

     

    دانلود بازی Beach Soccer

     

    دانلود بازی Beach Soccer   بازی کم حجم و زیبای فوتبال ساحلی برای PC

     

    دانلود بازی Beach Soccer 

    بازی فوتبال ساحلی برای PC

     

    همیشه بازی های ورزشی در میان کاربران سیستم های رایانه ای از محبوبیت بالای برخوردار بوده اند . از این رو برای شما عزیزان دانلود بازی Beach Soccer بازی فوتبال ساحلی را برای کامپیوتر آماده دانلود کرده ایم . بازی Beach Soccer از سال های قبل بر روی کنسول های قدیمی مانند سگا و نینتندو و … تولید شده است و هواداران بسیاری نیز داشت و دارد . اما در این میان نسخه ی کامپیوتری بازی فوتبال ساحلی نیز چند سالی هست که تولید شده و از بازی های پرطرفدار به حساب می آید .

    بازی Beach Soccer توسط شرکت Pam Development طراحی تولید شده است و گرافیک بسیار زیبایی دارد ، البته با توجه به حجم کم بازی انتظار یک شاهکار مثل PES و یا FIFA را نداشته باشید ! اما در حد و اندازه ی خود فوق العاده ظاهر شده است . بازی فوتبال ساحلی دارای چندین ساحل با آب و هوای مختلف بوده و از تیم های متنوعی بهره می برد . و شما می توانید حتی در تورنومنت های بین المللی نیز شرکت کنید . جذابیت های بازی به اینجا ختم نمی شود و میتوانید به همراه دوستانتان یک لیگ فوتبال ساحلی را نیز تجربه کنید .

    در آخر باید اضافه کنم که برای اجرای بازی نیاز به سیستم های قوی ندارید و می توانید بازی Beach Soccer را بر روی اکثر سیستم های معمولی هم اجرا نمایید . امیدواریم شما کاربران عزیز یاس دانلود از این بازی زیبا نهایت استفاده را ببرید. شما هم اکنون می توانید بازی Beach Soccer بازی فوتبال ساحلی را با حجم کم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

     

    ویژگی های بازی Beach Soccer :

    -   حرکات ویژه و دریبل و حرکات ترکیبی همراه با صحنه آهسته زیبا
    -   استادیوم های ساحلی بسیار زیبا همراه با صحنه های طبیعی دیدنی
    -   انواع روشهای بازی همچون لیگ ، تورنومنت
    -   حجم مناسب و گیم پلی عالی
    -   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز همچون ویندوز ۷

     

     

    دانلود بازی Beach Soccer   بازی کم حجم و زیبای فوتبال ساحلی برای PC

     

     

    دانلود بازی Beach Soccer   بازی کم حجم و زیبای فوتبال ساحلی برای PC

     

    دانلود بازی Beach Soccer   بازی کم حجم و زیبای فوتبال ساحلی برای PC فرمت: EXE

    دانلود بازی Beach Soccer   بازی کم حجم و زیبای فوتبال ساحلی برای PC حجم: ۲۲ مگا بایت

    دانلود بازی Beach Soccer   بازی کم حجم و زیبای فوتبال ساحلی برای PC دانلود: دانلود بازی Beach Soccer مستقیم | لینک کمکی

    دانلود بازی Beach Soccer   بازی کم حجم و زیبای فوتبال ساحلی برای PC رمز: www.yasdl.com

    دانلود بازی Beach Soccer   بازی کم حجم و زیبای فوتبال ساحلی برای PC منبع:گیم78

  • نوشته : مهدی ارجمند
  • تاریخ: چهار شنبه 23 / 2 / 1392برچسب:Beach Soccer Beach Soccer for pc بازی بازی Beach Soccer - بازی زیبای فوتبال ساحلی برای کامپیوتر بازی Pro Beach Soccer برای کامپیوتر بازی زیبای فوتبال ساحلی بازی فوتبال ساحلی برای کامپیوتر بازی کامپیوتر کم حجم بازی کم حجم برای کامپیوتر دانلود بازي كم حجم دانلود بازی دانلود بازی 2013 دانلود بازی Beach Soccer دانلود بازی Beach Soccer - بازی زیبای فوتبال ساحلی برای PC دانلود بازی Pro Beach Soccer دانلود بازی با حجم کم دانلود بازی با لینک مستقیم دانلود بازی جدید دانلود بازی زیبای فوتبال ساحلی برای کامپیوتر دانلود بازی فوتبال ساحلی دانلود بازی فکری دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی کامپیوتر جنگی دو نفره دانلود بازی کم حجم دانلود بازی کم حجم pc دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر دانلود بازی کم حجم فوتبال ساحلی دانلود بازی کم حجم فکری دانلود بازی کم حجم کامپیوتر دانلود رایگان بازی دانلود رایگان بازی فوتبال ساحلی دانلود رایگان بازی کم حجم,
  • بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Asphalt 7 Heat by Gameloft v1.0

     

    * نسخه کرک شده و تست شده جایگزین شد*

    سرانجام نسخه هفتم از سری بازی های هیجان انگیز و محبوب اسفالت دقایقی قبل از سوی گیم لافت برای اندروید عرضه شد! این نسخه از بازی که با موضوع ریسینگ میباشد از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار میباشد و شما را مجذوب خود میکند! در این نسخه از بازی شاهد افزایش ماشین ها از شرکت های معروف مانند فراری لامبورگینی بوگاتی و … میباشید. همچنین محیط تخریب بذیر و واقع گرایانه از ویزگی های بازی به حساب می اید!

     

    اموزش نصب بازی:

    - ابتدا فایل apk را دانلود و نصب کنید.

    - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید و در مسیر SDCARD/ANDROID/OBB کپی کنید.

    - بازی را اجرا کنید ( گوشی به اینترنت متصل نباشد)

    - زبان بازی چینی است. به قسمت تنظیمات رفته و گزینه چهارم را انتخاب کنید و زبان انگلیسی را انتخاب نمایید.

     

    برای رفع مشکلات و بحث و تبادل نظر درباره این بازی میتوانید از این لینک به تاپیک مورد نظر در انجمن مراجعه کنید.

     


     

  • نوشته : مهدی ارجمند
  • تاریخ: دو شنبه 21 / 2 / 1392برچسب:android games, Asphalt 7, Asphalt 7 Heat, Asphalt 7 Heat برای اندروید, Asphalt 7 برای اندروید, galaxy tab, بازی آندروید, بازی اندروید, بازی اکشن اندروید, بازی برای Htc, بازی برای آندروید, بازی جدید آندروید, بازی جدید دیزایر, بازی جدید گالاکسی, بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Asphalt 7 Heat by Gameloft v1,0, بازی فکری اندروید, دانلود Asphalt 7, دانلود Asphalt 7 Heat, دانلود Asphalt 7 اندروید, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی آندروید با لینک مستقیم, دانلود بازی برای Galaxy, دانلود بازی برای galaxy s2, دانلود بازی برای htc, دانلود بازی برای x10, دانلود بازی برای گالاکسی, دانلود ر برای اندروید برای رفع مشکلات و تبادل نظرات به صفحه بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Asphalt 7 Heat by Gameloft v1,0 در انجمن سایت مراجعه کنید, فایل های نصب برای سهولت استفاده در موبایل ها و تبلت ها بدون پسورد می باشند, فایل های حجیم و دیتا ها دارای پسورد می باشند که پسورد تمامی آنها آدرس سایت (www,androidkade,com) می باشد, نمایش نظرات فروش ویژه عینک خلبانی شیشه آبی عینک خلبانی شیشه آبی مدل برتر سال 2013 عینک آفتابی خلبانی شیشه آبی مورد استفاده افراد مشهور و بازیگران معروف برای اولین بار در ایران دارای استاندارد یو وی 400 uv همراه با کیف و دستمال مخصوص برای دیدن توضیحات بیشتر و عکس ها اینجا کلیک کنید , , , قیمت : 29800 تومان خرید عینک ریبن خلبانی شیشه آبی تبلیغات negaransystem tabligh بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Asphalt 7 Heat by Gameloft v1,0 بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Asphalt 7 Heat by Gameloft v1,0 امتیاز: 3,0/5 (24 نفر) آخرین آپدیت: ۸ مرداد ۱۳۹۱ نیاز به روت:ندارد نیاز به دیتا:ندارد فایل نصب را مستقیم با QR Code دانلود کنید, دانلود بازی دفاع اسباب بازی ها Toy Defense 2 v1,0 به همراه دیتا Toy Defense 2 ورژن: 1,0 حجم:4 مگابایت دانلود بازی خرس های بد خلق Grumpy Bears v1,0,22 Grumpy Bears ورژن: 1,0,23 حجم:19 مگابایت دانلود بازی خوک های بد Bad Piggies v1,3,0 Bad Piggies ورژن: 1,3,0 حجم:31 مگابایت دانلود بازی بوکس میمون ها Monkey Boxing v1,0 Monkey Boxing ورژن: 1,0 حجم:16 مگابایت دانلود بازی شگفت انگیز Mini Dash v1,01 Mini Dash ورژن: 1,01 حجم:28 مگابایت,

  • yesdl

    مهدی ارجمند

    yesdl

    http://yesdl.loxblog.com

    دانلود رایگان

    دانلود رایگان

    دانلود رایگان

    خوش آمدید in the name of god

    دانلود رایگان